Thursday 7 July 2016

Silvija Dej - Jedno s tobom


Izdavač - Čarobna knjiga

Stigla sam do kraja serijala,i sad mi je žao što sam ovako brzo spičila knjigu.Ali Gidion je Gidion,kako mu odoleti?! Oni koji još nisu pročitali knjigu - ne očekujte previše. Nema nikakvih bitnijih dešavanja, al mi se izuzetno svidelo što je autorka totalno ogolila Gidiona. Upoznajete ga skroz na skroz. Kad sam pre par godina pročitala prvi i drugi deo,poželela sam mnoooogo njegov POV,koji smo i dobili u četvrtoj knjizi "Očarana tobom",koja mi je ujedno i najbolja knjiga ovog serijala.
Gidion mi je bio i ostaje jedan od najjačih i najboljih muških likova,u prve tri knjige ga je bilo teško pročitati i provaliti,al ga je autorka u zadnja dva dela ogolila,promenila,i volim ga još više,ako je to moguće.Evu u prve tri knjige nisam podnosila,bila mi je jedna od najiritantnijih ženskih likova,al sam je u četvrtoj knjizi baš zgotivila,a u petoj me je oduševila.
Neprijatelji ih napadaju sa svim strana,ali ovaj put se grčevito drže zajedno i veruju jedno drugom bezgranično.Konačno.

"Moram da budem jača.Pametnija.Opasnija.
Imali smo neprijatelje,a Gidion se borio protiv njih sasvim sam.Bilo mu je urođeno da se postavi zaštitnički i toj njegovoj osobini sam se zaista divila.Međutim,moraću da pokažem ljudima kako umem da budem nemilosrdan protivnik kao i moj suprug."


 "Ja sam taj momak za tebe,Evo.Svaka prekretnica,anđele.Svaki obred prelaza.Sve.A ti si ta devojka za mene."


Još jedna stvar koja mi se dopala kod ove knjige je to da nas je autorka podsećala na neke bitnije događaje iz prethodnih delova,sa objašnjenjemu par rečenica.Nekome možda to zvuči kao dosadno ponavljanje,meni je to bilo savršeno,jer usled odugovlačenja sa nastavcima,što autorke što izdavača,neke stvari sam pozaboravljala.
A ono što je nedostajalo i četvrtoj i petoj knjizi je sex.Sex na koji smo navikli sa Gidionom jedva da ima,dve,tri scene,sve se svelo na zavođenje i romantiku,no Gidion nas je povremeno počastio sa "dirty talk".

"Nemaš pojma koliko ima sajtova i blogova koji se bave tobom.Pišu šta nosiš,s kim izlaziš,koje događaje posećuješ.Na taj na koji sam otišla ima sve podatke o tebi:visinu,težinu,boju očiju,datum rođenja,...sve.Da budem iskrena malo mi je uvrnuto da neki tamo neznanac zna o tebi stvari koje je ne znam,a to je samo jedan razlog za to što smatram da treba više da izlazimo i razgovaramo..."
"Mogu da ti izrecitujem sve što te zanima dok se tucamo i rešen problem."  


Knjiga jeste ostala nedorečena,što mi uliva nadu da će možda nekad izaći bar još jedan deo.Što se mene tiče,može još deset delova,Gidiona nikad dosta. 

"Krosfajer je bila moja sigurnosna reč.Nju sam izgovarala kad više ne bih mogla da izdržim i kad sam želela da prestane sa onim što mi je u tom trenutku radio.Kad bi on izgovorio tu reč,to bi značilo da ni on više ne može da izdrži,ali da ne želi da prestanem.Za Gidiona je reč Krosfajer predtsvljala povezanost dublju od ljubavi."

Recenzija by Crni biser

No comments:

Post a Comment